2015. december 28., hétfő

P betűs hologramos Hoodia P57 - Jelenlegi ára: 2 300 Ft

Hologramos, P betűs Hoodia P57
A doboz tartalma 30 kapszula vagyis egy hónapra elegendő mennyiség.
"Már nagyon vártam, hogy újra elérhető legyél a vaterán mert mióta elfogyott a tőled vásárolt Hoodiám azóta nem találok normálisat... "- köszönöm, igyekszem : ) (A hölgy visszatérő vásárló)
"Szia! Köszönöm megkaptam a csomagot!: ) Lehet még keresni foglak, mert ez az a fajta ami használ!: ) Szép napot! "- a levélíró nem rokonom és kedvezményt se kapott
"igen, nekem bevált : )"- ez a kedvencem! Szintén visszatérő vásárló, a Vatera munkatársa
"Úgy tűnik, hogy nagyon bevált a termék, egyik ismerősöm szedi gőzerővel, neki rendelem. "- újabb elégedett ügyfél
Megrendelés után a Vatera elküldi a számlaszámom a visszaigazoló emailben! Fizetés: átutalás vagy befizetés a számlámra.  Amennyiben a megrendelést követő első banki munkanap zárásáig (vagyis 17: 00-ig) nem �! �rkezik meg a vételár tárgytalannak tekintem az adásvételt és semlegessel valamint tiltólistával értékelem a gesztust. Ha valamit tudni akarsz leütés előtt kérdezz...  
A postaköltség egy dobozra 500 forint, 2 doboztól ingyen küldöm! Ezt a kedvezményt a Vatera is figyelembe veszi, az összesítőn 0 forint postaköltséget fogsz látni több darab megrendelésekor : )
Postázás egyéb tennivalóim függvényében, általában aznap vagy másnap; néha 3 nap és nagyon ritkán több. Leginkább kedden (szerdán) és csütörtökön (pénteken) szoktam postaközelbe keveredni.


Jelenlegi ára: 2 300 Ft
Az aukció vége: 2016-01-18 02:29 . P betűs hologramos Hoodia P57 - Jelenlegi ára: 2 300 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése