2022. április 24., vasárnap

Somogyi ACM 2600 2,6KW mobil klíma eladó - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

FONTOS: A termék átvételére csak személyesen van lehetőség! Nem postázom, túl nehéz és sérülékeny hozzá, ezt kérlek vedd tudomásul!
Költözés miatt feleslegessé vált mobil klímám eladó. Frissen karbantartva (hőcserélők fertőtlenítve, takarítva)!
A klíma rendelkezik egy nagyon hasznos funkcióval, a cseppvizet nem szükséges üríteni, mert a kivezető csövön elpárologtatja!!!
Két apróbb esztétikai hibája van, képeken jelöltem:
1: Első burkolaton minimális repedés, karbantartás közben levéve sérült (ráléptem)
2: a vezeték csévélő fül le van törve (én is így vettem)
Három évet használtam, tökéletesen működik jelenleg is. A felxibilis kivezető csöve nincs meg, így vettem és így is használtam a fix csonkkal.
 
Tartozékok:
- távirányító
- kivezető cső (fix)
- csepptálca
 
TulajdonságRészletek
B energiaosztály
 
ideális 18 m2-es helyiséghez
 
választható üzemmódok
hűtés, szárítás, szellőztetés
minden funkció távirányítható
 
beépített időzítő
 
környezetbarát hűtőközeg
R407C
átlátható kezelőfelület
 
állítható légkibocsátó nyílás
 
könnyen tisztítható légszűrő
 
könnyen mozgatható
 
tartozékok
távirányító, szerelési anyagok
hűtési teljesítmény
2, 6 kW/9000 BTU/h
maximális szárítási teljesítmény
18 l/24 h
tápellátás
230 V~/50 Hz
méretek
73, 8 x 46 x 45 cm


Jelenlegi ára: 30 000 Ft
Az aukció vége: 2022-04-25 01:13 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése