2021. február 28., vasárnap

Art Marker brush 23 db-os Filc toll készlet, "művészi színezésre".Jó áron! - Jelenlegi ára: 3 200 Ft

Art Marker brush 23 db-os Filc toll készlet, "művészi színezésre". Jó áron!
Kb. szeptemberben vettem ezt a filc készletet, kiváncsi voltam, hogy a "márkás" társaitól mennyivel tud kedvesebbet, úgy gondolom, hogy ha nem szeretnél több 10e kiadni és nem vagy még biztos abban, hogy a szinezés, hogy is megy akkor mindenkép érdemes ezt megvenni! Én kiprobáltam nekem nagyon bejött viszont egyből vettem nagyobbat (1x használt), amiben ezek a szinek ugyan úgy benne vannak. Azért 23db-os és nem 24db-os mert egyszerűen ennyi db volt benne, foliát leszedve engem is meglepett, de mivel ez volt az utolsó igy maradt. : )
Nagyon szuper az átfedés a 2 szin között.
A termék feladása csak is minden esetben előreutalás után történik!  
 A feladásban a Foxpostot jelőltem meg, akár Boxba vagy szállítással illetve ajánlott levélként.: )
Kérem irásban beszéljük meg a részleteket!  
 
 

Jelenlegi ára: 3 200 Ft
Az aukció vége: 2021-02-28 18:10 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése